Döda mig vilken dag!

Länge sen jag hade så här mycket på mitt schema! Morgon började redan kl 7, sen åkte jag iväg till Kumla och hämtade upp Daniels mamma, körde henne till hennes jobb och åkte vidare till sjukhuset. Tog mig 15 min att hitta parkering så kom in precis kl 10. I med dropparna i ögonen och vänta 30 min. Inte minsta roligt med suddig syn och värkande ögon. Undersökningen gick smidigt, inga direkta förändringar kan ses men en läkare ska granska bilderna. Om den hittar nått är det ändå inget som måste behandlas. 
 
Sen satt jag 1 timme och väntade på att synen skulle komma tillbaka, olämpligt att köra innan. När jag såg okej igen åkte jag och hämtade Daniels mamma igen, åkte ut till Hunddaax för att köpa hundmat. På skylten stod det att dem var ute på promenad 10-12 och vi var där 11.50 så tänkte vi väntar. 12.40 gav vi upp efter flera försök att nå dem på telefon. Jävla skit att VoH bara säljs där. En timme senare ringer dem och säger att 16-18 imorgon är dem där så jag kan köpa mat... Varför inte skriva det på dörren?
 
Sen som en extra bonus ringer en sköterska från Fylsta vårdcentral och vill att jag kommer in på eftermiddagen och lämnar prover. Min sköterska är sjukskriven igen så hon har tagit över mig. Så 15.30 var jag där och lämnade blod och urinprover för att utesluta att det inte är typ 1 diabetes jag har.
 
Där emellan hann jag äta lunch med "svärmor" som var glad över att få sällskap hela dagen :) Nu på kvällen har jag slagit in sista julklapparna. Ska kila upp och kolla var Daniel tog vägen, han skulle bara lägga vår trötta son....
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0