Uppdatering.

Blogg är inte min prio ett nu om vi säger så. Haft lillasyster Lillan här några dagar, skönt med nån att prata med! Sen började jag jobba i torsdags igen. På vägen till Örebro lägger min bil av, 40 min senare fick jag igång skiten och då hade Lillan missat sitt tåg hem :(
 
Inte alls sugen på att jobba men går ganska bra, ny arbetsledare och henne gillar jag! Verkar vara lite mer ordning på saker och ting. Natten till torsdagen blev Jesper magsjuk, kräktes som en liten fontän flera gånger under natten sen diarre på det. Usch, stackars lilla killen :( Så han var lite off under torsdagen.
 
Fredagen då. Efter en dag på jobbet kommer jag hem vid 14.00 någonting. Efter ett tag klagar Daniel på att han mår dåligt. Sen drog det igång för honom med... Gick och la oss ganska tidigt, vaknar 05 av ett jäkla illamående. Magen gör riktigt ont men lyckas somna om. Vid 9 var det kört för min del med. Även Daniel pappa blev dålig under natten så vi låg i soffan hela dagen. Drack vatten och spydde upp det igen. Daniel som fortfarande inte var okej fick ta Jesper. På kvällen var det nästan över, lite ont bara.
 
Idag är nästan alla bra. Jesper är risig i magen fortfarande, läckt ur blöjan 4 eller 5 gånger idag. Imorgon ska vi in på extra vägning på bvc. Var dit i tisdags då han äter dåligt och är hängig. Hon ville väga inom 1 vecka igen så imorn kl 17 ska vi dit. 
 
Idag har han fått fjong på hur gåstolen fungerar. Innan har han hoppat sig fram men nu har han inte fått sitta i hoppgungan på ett par dagar och då har han lärt sig att stå på benen och skjuta iväg istället. Nu på kvällen fick han till backning och att svänga så nu är det en jäkla fart över vardagsrummet. Kul att se honom så glad!
 
Strax dax att sova för min del. 1 hel vecka jobb väntar.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0