Sjuk.

Igår kväll när jag skulle sova mådde jag bra, trött men kunde inte somna bara. När Daniel kom och la sig efter 00 nån gång var jag fortfarande halvvaken. När kl ringde 05.45 mådde jag skit! Ont i hela kroppen, huvudvärk, feber och snorig. Blev hemma idag. Kommer även vara hemma nästan hela dagen imorgon, ska göra ett mindre jobb i Sköllersta bara.
 
Blev mys i soffan med en liten gosig unge framför nya bondfilmen. Inget för mig men Daniel har tjatat om att se den en evighet... Sen blev det lunch för lilleman och mig. Jag åt vaniljkesella och jordgubbar, Jesper fullkornsgröt med jordgubbsmos. 1½ portion gröt + 130 ml ersättning. Sen tiggde han åt sig lite av min kesella. Han avslutade med ½ banan och 7 vindruvor. Jäkla unge att äta mycket då! Han är superduktig på att tugga i sig bitar, hela vindruvor utan skal är inga problem.
 
Om 1½ timme ska bilen lämnas in på lagning. Roligt med bil. Under tiden den är iväg ska jag försöka göra mat, fläskfilégryta med starka korvar är det tänkt...
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0