Tandhälsoinfo

Idag bjöd dagen på ett besök på BVC där en kvinna från folktandvården berättade om tandhälsa. Inte så mycket jag inte redan läst mig till men trevligt att se alla bebisarna i föräldragruppen. Hjälp vad stora alla har blivit! Vissa är det några veckor sen jag träffade så man såg verkligen skillnad.
 
Efter det gick vi till Daniels mamma och hennes sambo. Var där i 2½ timme. Jesper var glad hela tiden och delade ut leenden åt höger och vänster. När vi skulle gå var han så trött och ballade ur lite. Somnade nån minut senare så handlade med honom sovande. Efter det köpte vi pizza/sallad. Jag tog en supergod skink/ost/ananas sallad. Hämtade ut min nya medicin, 1281 kr. Som hittat...
 
Ikväll roar jag mig med att tvätta, Jesper har haft flera bajsrelaterade olyckor två senaste dagarna så har en del tvätt att ta igen...
 
Bjuder på några bilder från igår och idag. Inte snyggaste bilderna kanske men jag blir glad av dom :) På tredje bilden ser man hur mycket hår han plötsligt har fått!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0