Jobbar och står i.

Dagarna går i ett nu när jag jobbar. Slutar 14-15 ungefär och sen ska jag ta mig hem, laga mat (ibland bara äta mat), tvätta nån gång ibland, leka med Jesper och sen sova. Nätterna har vart KATASTROFALA i snart en vecka. Jesper vaknar ibland flera gånger i timmen, vrålskriker, gråter och kan inte lugna ner sig. Daniel försöker ta honom direkt när han vaknar men jag är lättväckt och kan inte riktigt slappna av när jag hör hur ledsen lilla killen är :(
 
Inatt ska jag stoppa i öronpropparna för jag är slutkörd! Det är tungt att börja jobba så fysiskt igen efter 8 lugna månader hemma och sen inte få sova på nätterna. Lägg till diabetesen som jag inte får ordning på så har vi en jävla soppa. Enda positiva är väl att efter magsjukan har mitt blodsocker sjunkit rejält och ligger lägre hela tiden, fortfarande mycket för högt dock. (10-15)
 
Har nu jobbat nästan en vecka med min nya kollega Andreas. Går bättre för var dag, vi jobbar ganska olika men det ger nog med sig tillslut. Arbetsledaren Madeleine gillar jag! Skönt att ha nån som reder upp dagarna, innan jag slutade var det kaos. Känns än så länge bra att jobba. Blir ännu bättre när tröttheten försvinner.
 
Alla hjärtans dag idag, firade inte på nått speciellt sätt. Köpte ett gäng kalsonger från dressman åt Daniel, verkar sjukt sköna...  Jesper fick ett par ulltofflor som han ska ha i overallen. Supersöta i blå tovad ull. Dags att knoppa nu!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0