Kokostoscakaka

Har precis bakat en kokostoscakaka som står och svalnar, blev inte snyggaste skapelsen så får hoppas att den smakar ljuvligt istället...
 
För övrigt har dagen vart ganska B. Jesper har bökat massor inatt och imorse när han inte var nöjd för 5 öre så rann bägaren över och jag tog till våld. Jag blåste honom i ansiktet så han blev tyst (för 2 sekunder). Berättade för honom att nu jävlar vill mamma sova men han brydde sig inte så upp och hoppa.
 
Mumsade i sig lite gröt med banan och lingonpure, en riktig favorit! Sen försökte jag hålla honom nöjd men var svårt, gnällig och trött. Efter några timmar fick jag honom att somna i vagnen av alla ställen, sällan det går inomhus, ute somnar han nästan jämt.
 
Resten av dagen har bestått av otaliga strömavbrott, ruskigt jobbigt. Meningen var att vi skulle ha åkt till ett köpcentrum idag men Daniel sov för länge så då hade jag inte lust att åka. Inte blev det bättre när det snöade massor ute. Strax efter maten var uppäten försvann strömmen i 1½ timme, huset hann bli riktigt kallt.
 
Jesper vaknade gråtande efter 2 timmar så han har precis somnat igen för natten. Glad liten skit som inte ville äta maten pappa serverade när mamma satt brevid och kikade, istället skulle det skrattas och busas :) 
 
 
Leker på lapptäcket jag så skickligt sytt själv :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0