Eckerölinjen igår :)

Åkte ju med mamma, pappa och Simon till Åland. Åt julbord på vägen dit, gott! Hittade några favoriter helt klart. Satt där hela vägen dit. Sen medan vi låg i land spelade jag och Simon nått bilspel. Jag vann ^^

När taxfreen öppnades igen gick vi in där och kollade. Köpte en concealer bara. Lite senare köpte jag en läppbalsam. Men de va de enda också. Tim har bitit sönder 3 av mina läppglans / läppbalsam så behövde ett nytt. Kom iland 19.30 eller så. Gick till bilen. Jag körde hem eftersom både mamma och pappa drack öl till julbordet. Hade min bil eftersom däcken är mycket bättre. Visste inte hur väglaget var dit. Men de gick fint hem!

Var hemma 21.40.

Idag skulle jag egentligen ha tagit mammas bil för att koppla på släpet och åka och köpa hö. Men den är inte hemma :S. Dom har åkt till Uppsala för att julhandla. Så får ta min bil och bara köpa 5 balar igen. 1 bal i veckan går åt, ca 7 kg.

Tim ligger på mina fötter under skrivbordet och sover. Sötboll. Han ska snart ut igen så måste klä på mig nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0