Huvudvärk

Vaknade vid 9 och hade fin huvudvärk :( Usch. Så la mig igen och sov några timmar till. Ner för att äta frukost men vi hade inget som lockade. Idag ska jag göra lite mer julgodis. Mamma har vart till Harbo och fått nya vinterdäck monterade. Dom i fram var helslut och livsfarliga.

Gårdagen bjöd på en tur till Uppsala. Lillan och jag skulle bara åka och köpa hö utanför Uppsala, vid Jumkil kyrka nästan. Fick in 5 små balar i min bil. 70 kr kostade de. Fint hö också så jag är nöjd. Så nu räcker det i 5-6 veckor. Iaf åkte vi därifrån vid 18.20. Skojade med Lillan och sa att vi skulle åka in till Uppsala ;) Tror ni inte hon vill de då... Hon var inte klar med julklapparna. Så vi åkte till Gränby. Var där en stund sen åkte vi hem med en bil som luktar hö!

In med höet i garaget och städade hos några kaniner. Efter några timmar var jag klar och gick in och värmde mig framför öppna brasan. Mys! Sovdags sen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0