Ingen resa idag

Tyvärr blev det ingen resa till Ludvika idag, vädret är för dåligt och jag vill inte åka själv då. Bea jobbar ju tyvärr idag. Men den 23:e åker Bea och jag upp istället. Funkar det också. Spännande!

Gick upp 06.15 idag :D Faktiskt pigg trots att vi somnade efter 01.00 nån gång. Väckte Simon som skulle till skolan. Sopade rent mammas bil från snö, pappa har min när han jobbar. Under natten har det snöat massor, 30 cm när jag gick ut på morgonen. Snöar fortfarande så är över 40 cm nu. Skjutsade brorsorna till skola/buss. Is på vägen så kom knappt iväg i korsningarna. Surt.

Hem och ut med hundarna för att skotta snö. Tur att det är pudersnö. Mamma hjälpte till också. Hoppas det slutar snart annars måste jag ut igen snart.

Ikväll ska jag göra julgodis :) Mamma skulle fram och handla lite saker till det. Haha undrar hur min lilla bil tar sig fram i den här snön?! :P Får se om pappa är glad när han kommer hem (a) Den har bättre vinterdäck än deras iaf.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0