Resan igår.

Gick fint igår när Bea och jag åkte upp! Åkte iväg vid 09.30, fick köra väldigt lugnt då de var mycet trafik och halt. Vägbeskrivningen från Eniro var hemskt dålig!! Helt jävla värdelös. Sträckorna man skulle köra stämde 1 gång av över 30. Sväng in på .... betyder kör rakt fram kom vi på tillslut. 30 min försenade kom vi fram.

Var där en kort stund bara, ville köra hem medan det var ljust. Stannade vid Icaaffären där och köpte lite godis och dricka till hemresan. Åkte till Sala och handlade julklapparna som var kvar att köpa. Sen åkte vi hem. Kom hem strax efter 17.

Kollade på film på kvällen. La julklapparna under granen sent på kvällen. Haha var ju tvungen att visa mamma vad vi hämtade där uppe. En julklapp till Simon är det! Hon ska få heta Socker! Han vet inget om att hon är hemma. Däremot är det han som har valt ut henne. Hihi. Ska bli kul att se hans min. Hon är så söt. Liten myshög.

Nu är det matlagning pågång. Måste gå ner och fixa. God jul!

(En kvinna hörde av sig och ville köpa Liva av mig. Hon hade Livas mamma förrut. Men vill inte sälja mitt troll. Hon kunde även tänka sig att låna henne och ta en kull :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0