Snart sovdags.

Från det att jag ätit mat fram tills strax innan 23 städade jag. Lillan bor numera i pojkarnas gamla rum. Blev mycket snyggt där inne, förrutom tapeten men de får ju vara ett tag till. Var mer saker än vi först trodde men de gick rätt bra ändå. Fast nu ser de ut som kaos i alla andra rum men hoppas bli klar imorgon.

Sista vi gjorde var att beskära kort och rama in. Dom tavlorna ska upp imorn. Stackars ungen har ju inga tavlor eller prydnader alls så fick låna ut två stora tavlor, mängder av små ramar, diverse prydnader och mitt smycketräd. Blev lite snyggare då. Eller ja mycket snyggare. Tror hon är skapligt nöjd ;)

Pojkarnas nya rum ska fixas imorn. Ska se om vi kan hitta nått lågt bord kanske. Sen är de hallen och mitt rum. Ojjj.

Ligger i sängen med datorn i knä. Skönt. Funderar på om jag ska kolla på American Beauty. Har inte orkat kolla klart den. Eller så kanske New moon? Ska kolla kvaliten bara.

På torsdag ska bilen in på lagning. Får se vad de kalaset kostar :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0