Söndag är över.

Nu är det måndag igen. Om 3 dagar är det nyår. Inget jag längtar efter. Hade gärna haft nån att fira med men sen är man ju expert på att göra fel val så allt blir förstört. Men vore trevlig ifall nån kunde bry sig att fråga. Men antingen ska alla resa bort eller fira nyår där jag inte är välkommen.

De här året är nog de hittills mest misslyckade. Förlorade ungefär varje vän jag har haft. En del saker kanske var oundvikliga men önskar så att jag hade haft vissa vänner kvar. Nu får jag fira nyår hemma med familjen, skittråkigt.

Önskar jag kunde säga förlåt och att det kunde bli accepterat. Skulle ungefär göra vad som helst för att få träffa gamla vänner. Tänker tillbaka på alla val jag har gjort, framför allt i sommar och helvete vad jag ångrar mig. Skulle vilja förklara men gjort är gjort.

Snacka om misslyckad man är. Imorgon ska jag posta ett brev. Rensa mitt samvete lite. Skulle behöva resa bort från våla. Men får bli någon annan gång.

Nu ska jag nog sova. Tvätta bort tårarna.
Kommentarer
Postat av: Frida

Vet du, nyår är så sjukt överskattat. Alla planerar hit och dit, och det ska bli så bra och blabla. Men i slut ändan så är det iaf bara kaos, haha. Jag skulle lätt kunna sitta hemma med mamma och pappa och titta på en mysfilm :)

2009-12-28 @ 15:42:09 | URL: http://frida900324.blogg.se/
Postat av: Sara Nordgren

Vill man så går allt :)

2010-01-03 @ 11:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0