Sov för länge.

Vaknade. Kollade på klockan, oj 12.24 ^^ Haha.

Nu sitter jag i sängen med datorn i knä. Lillan sitter brevid och läser bok. Och det jag skriver här ^^

Vi ska baka white chocolate walnut brownies ;) Sug på den ni. Min engelska är perfekt ;) Med aningen hjälp av lillan då. Haha.

Juste inatt när jag gick och la mig så hörde jag en liten dunk. Socker! Den lilla skiten hade rymt! In med henne igen. Då springer hon upp längst gallret och tar sig ut igen :O. Haha, böjde tillbaka gallret och nu kan hon inte rymma. Hon är nog arg på mig nu. :D

Det snöar ute, fin fint. Jag vill gå på Avatar. Jag vill, jag vill. Finns mycket saker.

Nej nu ska jag klä på mig och få med Lillan ner i köket. Marcus är hos sin kompis, kompisens pappa hade köpt en fyrhjuling till jul. För 120 000 kr. Hm.  Simon kollar på tv tror jag. Bea är hos Robert. Mamma och pappa vet jag inte.
Kommentarer
Postat av: Sara Nordgren

Vad är socker för något?

Mysig blogg!

2009-12-26 @ 20:13:30
Postat av: Frida

Ja, min jul var härlig, Tack detsamma! :D

2009-12-27 @ 11:18:00 | URL: http://frida900324.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0