Torsdag.

Snart är det jul. Jag är klar med julklapparna. Eller nej saknas ju en men de får vänta till den 23:e.

Idag har jag gjort julgodis med Bea innan hon åkte in till Uppsala. Fixade Roberts present ;) Bea har dålig fantasi. Tur att jag är så smart då ^^ Haha.

Satte mig för att äta mat med mamma och Simon. Då ringer Marcus som är på sin praktik. Pappa skulle hämta upp honom efter jobbet men hade inte dykt upp än och klockan var 17.20. Fick inte tag på pappa. 17.50 ringer jag upp Marcus men ingen pappa har dykt upp än. Marcus slutar egentligen 16.00 men brukar vänta en timme så han slipper åka buss hem. Så jag får gå och sätta på mig lite mer kläder och åka och hämta hem ungen.

Ynkliga lilla pojken satt där och väntade. Maten hann bli kall innan jag var hemma :S. Skit. Åt upp de ändå och gick ut till kaninerna och fixade. Men såg fan värre ut när jag gick in igen efter 2½ timme. Pappa jobbade över därför han inte kom nån gång. 1 timme extra jobb och han fick 300 kr till ^^

Imorn ska pappa, mamma, jag och kanske Simon åka Eckerölinjen. Har ingen lust. Marcus kommer hem samtidigt som vi åker så han får vara hundvakt. Tim kom ner med ett av mina favoritläppglans :/. Ska tvinga mamma att köpa ett nytt!

Det snöar ute igen. Skit.

Nu ska jag ner till duschen. Är kall hela jag.

Snart är det nyår igen. Synd att man inte känner nån vettig att fira det med. Är ju inte välkommen i vissa kretsar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0