Uppsala

Idag har jag vart i Uppsala igen :) Åkte in med Bea och Simon efter han hade slutat vid 13.30. Bea skulle jobba så hon hann inte vara med just nått. Vi köpte bara lite mat till henne, ruccola med dip blev hennes mat :S. Haha.

Sen åkte Simon och jag runt i stan. Ojoj. Handlade en massa saker till lilla Fenja som kommer nästa vecka :) Blev lite av varje så de kommer bli så bra.

Sen hämtade vi efter mycket trafikproblem Lillan vid henns skola. Drog och åt på Max. Länge sen nu. Plantagen och köpte två fiina doftrankor med vita krukor. Sist åkte vi till Willys och köpte lite julbakssaker. Hemresan gick lugnt och fint. Vilket grepp bilen har på is!

Har fixat kaninerna för kvällen, packat upp och visat Lillan allt vi köpte. Köpte ett nattlinne också. Vitt med ett ljusgrått mönster. Superskönt!

Nu ska jag sminka av mig och krypa ner i sängen. Bye!

(Till helgen flyttar 3 kaniner förhoppningsvis :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0