Vilken sjuk dröm!

Haha jag brukar drömma lite konstiga saker. Visst alla drömmer men hur många utför sin dröm i sömnen? Har i många år gått och gjort saker i sömnen. Lite kul när jag delat rum med någon. Men inatt tog verkligen priset för knäpphet! Sjukast är att jag kommer ihåg vad jag gör så är rätt medveten ändå, är lite mellan sovande och vaken så att säga.

Inatt drömde jag att jag måste gömma mig utklädd, som en panda. Panda ja, svart/vita halvbjörnar ni vet ;) Tänker inte skriva vad jag gjorde för att försöka bli svart/vit för de är fööör pinsamt. Men vi har skrattat bra åt de hemma.

Nog om de. Idag har det städats igen! Åhh suck. Men typ klart nu faktiskt. Är lite småsaker att göra innan Bea kommer hem 00.10. Så ska sätta fart igen snart.

Har även bakat lussekatter idag. Fast mina blev nått annat, med 4 snurrar. Blev halvsnygga. Dom ska iaf till Harbo verkstad imorn ;) Gubben där sa att om han lagade min bil skulle jag bjuda på lussefika. Nog för att han skojade men kul att överraska.

Håller tummarna för att det inte blir så himla dyrt imorn. Julklapparna hänger löst så att säga. Har redan lämnat in bilen, gjorde de på kvällen så Marcus tar med sig nycklarna dit eftersom han har praktik imorn.

Nej måste fortsätta, inte så lång tid kvar nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0