Dagen.

Ja idag har som vanligt vart en tråkig dag. Ensam hemma med mamma som sitter och glor på 24. För de är ju de hela förbannade tiden :O Så klagar hon på att jag inte gör nått. Hon blev lite arg och sa en massa saker. Så nu har jag problem med körkortet. Mamma tänker nämerligen inte låna ut pengar nå mer. Det betyder att jag inte har råd med körlektionen på torsdag, inte ett nytt busskort eller uppkörningen nästa vecka. Allt de går på 2700 och jag har 1500. Lite problem kanske? Så då måste jag skjuta upp uppkörningen igen. Körkort till sommaren?

Har annars fixat lite med kaninerna och tagit några kort på lite allt möjligt.

Nu ska jag fundera ut nåt kul att göra. Kanske ska ut och gå en stund med idiothunden Casper. Har lust att baka men vi har typ inget hemma.

Snart är de helg igen. Visst de är bara tisdag idag men de går fan så fort när man sover större delen av tiden. Och jag har inte råd att göra nått. Hade vart kul att åka till Sthlm en stund och träffa Louise. Men de blir väl en helg hemma som vanligt. Kan ju inte ens åka in till Uppsala eftersom jag inte har nått busskort.

Men vem bryr sig. Ska inte klaga. För glöm inte att det jämt är mig folk ska tycka synd om. De fick jag lära mig
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det lät juh inge bra :( vrf ska hon inte låna ut pengar för? :O Hon har juh lånat massa av dig, då boorde hon kunna göra samma sak! <33

2009-02-04 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0