Figaro.

Måste bara visa en bild på Figaro. Han och Liva är mina favoriter. Figaro har lite fart i sig men är sån liten gosgris. Klappar man honom så lägger han sig platt och bara njuter. Sen att han är så galet vacker är ett stort +. I början var jag rätt missnöjd med honom. Han är importerad från Holland i slutet på oktober 2008. För de första skulle han inte vara besläktad med honan jag fick hem också. Självklart var han det. Sen var han inte wienertecknad. Men som ni kan se har han en liten vit prick på nosen. Sen hans kroppsform. Lång smal kropp och litet huvud.

Men kroppen har växt till sig lite nu :) Släktskapet med Lingon är inget att göra åt. Inte heller vita pricken. Men fasiken va snäll han är. Till en början va han inte så trevlig. Bet gärna till i handen. Men de har vi tränat bort lite och nu vet jag hur jag ska undvika små bett.

                  

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0