Pågång.

Ja nu har jag faktiskt lyckats få de lite som jag vill med bloggen. Dessutom gav jag mig på syrrans blogg. beatricenotbeautiful.blogg.se. Fixade om den helt ^^ Haha.

Annars idag har de vart lugnt. Fram tills bea kom hem. Då fick vi för oss en del saker. Så min säng står numera hela knäppt. Men de va för att vi skulle få plats med burarna inne i sovrummet ;). Så jag sitter faktiskt uppe i hallen med min dator. Vi har fortfarande en del saker kvar att göra men orkar inge mer nu.

Marcus har fått sitt internet på sin dator nu. Så han sitter i sitt rum och glor. Mamma sitter med sin nere. Simon sitter i kammaren vid stora datorn. Bea och jag sitter uppe med våra bärbara ^^ Haha 5 datorer på 7 pers ;) Inte dåligt.

Nej nu ska jag ner och dricka te. Bea dricker för de luktar underbart upp (a)

Imorn ska jag in till Uppsala och köra. Vet inte vilken tid så de lär jag kolla. Har för mig att de är 13.55.

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0