Sämsta dagen ever.

Jag har gråtit och gråtit. Fy fan vilken dag det här var. Började egentligen igår med ett jävla bråk med mamma. Sen idag. Först kuggade jag teoriprovet. Hade 49 poäng och skulle ha 52. Skitsvårt va de! Många av frågorna hade jag aldrig läst om. Sen kl 13 var det dags för uppkörningen. Hade då innan dels kört från gränby till centrum, ca 4 km genom stan. Gick så himla bra! Va så nöjd. Sen körde jag med körläraren från centrum ut till vägverket.

Körde med en gubbe som hette Boo. Jag var så nöjd med allt. Gick smidigt och jag höll bra fart och tänkte på blicken hela tiden. Och visst fan tyckte han att det var bra! Han gav mig en massa beröm. Men jag fick inte godkänt. Så förbannat klantig jag är. Dels körde jag om en parkerad bil fast jag hade cyklist som möte. De konstiga är att jag hade massor av plats över så cyklisten kom lätt förbi. Nej då skulle jag stanna. Hur fan var det med flyt och planering?! Sen hamnade jag för mycket på vänster sida i en korsning, hade en cyklist framför mig så kom inte i bakom. Så valde att stå lite mer i mitten. Fel!!

Sista och dummaste som förstörde allt var när han sa att jag skulle svänga höger, kollade på närmaste väg till höger. En stor bred väg, inga skyltar som jag såg. Svängde alltså in. Och när jag väl har svängt in ser jag den där förbannade skylten om cykelbana :( Skymd från hållet jag kom så hur skulle jag ha sett den :(

Pratade med körläraren påväg tillbaka till stan, han var förvånad att jag inte klarade mig. Pratade med Charlotta och grät en massa. Var så sjukt jobbigt att missa på båda. Åkte hem med mamma och syrran. Fram till våla och hämta brorsan som hade råkat ut för en sak i skolan. In till sjukhuset och sitta där i flera timmar.

Sen hem igen. Åt mackor och drack thé med familjen <3

Så håll tummarna den 18:e Mars och 19:e Mars. Då är det teoriprov och uppkörning igen!

Ska sova nu. Mår sjukt dåligt. Är förkyld så har vart helt off hela dagen. Så dumt att ha uppkörningen när man inte är frisk för 5 öre.

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, din stackare, vad jobbigt! :(

2009-02-11 @ 17:58:38 | URL: http://frida900324.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0