Trött.

Kände att nu när jag faktiskt har skrivt så mycket i bloggen så kan jag inte bara skita i det. Så hej alla läsare. Idag har vart en rätt tråkig dag. Hände just ingenting. Satt vi datorn större delen av dagen. Fixade med mitt lilla projekt. Har fått med mig 3 underbara männsikor som hjälper mig. Så full fart framåt säger jag bara. Innan nästa söndag borde allt vara klart!

Har tonat systers hår, hon är numera brunett med blonda slingor. Vi får se hur det ser ut i dagsljus. Men de ser lite taskigt ut inne ^^  Simon och jag sitter uppe nu ^^ Kl är snart 01.30, vi är mobbade. Han spelar spel på min mobil och jag skriver här. Innan spelade vi spel på spela.se. Han matade dinosariebebisar. Han förlorade.

Kan berätta lite om igår också. Gick upp 07.00. Åkte 08.00 till Grisslehamn. Vi skulle nämerligen åka till Åland en sväng. Mamma, pappa, jag och Simon. Båten gick 10 och vi hann precis. Bilen som parkerade brevid oss innehöll 9! killar i min ålder ^^ Haha.

Båtresan va väl sådär. Mamma spelar, Simon spelar, jag lyssnar på musik och pappa läser. Till mammas förtret hejade ett gäng utländska killar på mig (a) Mamma är typ rasist. Hon har så förutfattade meningar om alla. Ändå sitter hon och åker till Turkiet varje år. Jag som har jobbat med utländska killar har inget emot dem ^^

I tax-freen köpte jag knappt nått. Så blir de när jag aldrig får mina pengar. Fick bli en vit toblerone och 1 L absolut vodka i paljettkläder <3 Den va fin. Och billig.

Sen fick jag köra hela vägen till Uppsala i snöfall och modd. Läskigt ibland. Spec. med en mamma som håller i allt hon kan och tror hon ska dö. Så gör hon när hon åker med pappa också ^^ Haha. Men jag höll hyfsat bra fart. Va lite ojämn fart ibland. Stannade på Gränby, handlade hundmat. Hämtade upp Bea. Sen åkte vi hem, jag körde inte. Hade redan kört 10 mil och de är de längsta jag har kört nån gång. Man ska inte överanstränga sig.

Imorgon ska en tjej komma hit vid 13 och sminka oss systrar. Hon gör det för en bok. Men jag har ingen lust faktiskt. Jag som hatar att ta kort. Och framförallt osminkad. Och det ska ju vara både före och efterbilder. Nono.

Nästa vecka har jag uppkörning. Eller rättare sagt, skulle ha haft.  Jättekul att skjuta upp det igen. Men har ju inget val.

Kan ju tillägna dig, Evelina en bit av mitt inlägg eftersom du verkar tro att jag bara skriver om dig. Du kan väl vara ärlig och säga att du inte har pengar till mig istället för att jag ska hoppas att få dem nån gång. Blir ju inte lättare för mig att börja prata med dig igen om du säger att jag ska få pengarna till helgen och så får jag inte det. Jag kan ju inte köpa varken busskort eller betala uppkörningen utan pengar.

Bestäm om du kan/vill ge mig pengar eller inte. Vill du inte så visst. Då vet jag vad du går för. Trodde man betalar tillbaka skulder. Men jag lever ju i en annan värld.
Kommentarer
Postat av: Vickan

meeh trodde du hade skrivit nytt när jag såg länken i bdb ^^

2009-02-08 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0