Tvättar mattor.

Inte kul att vakna upp och upptäcka att de luktar kaninkiss. 3 könsmogna hanar i ett rum är inte att rekommendera tyvärr. Städade lådorna åt dom. Alla 3 pojkarna kissar på låda och för de mesta bajsar dom även där. Går ut ur rummet och kommer tillbaka igen efter ett par timmar. Men fan de luktar fortfarande. Då luktar jag på mattorna som ligger i burarna. Alla har en varsin trasmatta från IKEA. Där var problemet. Dom har inte blitt tvättade på länge. Så nu ska jag lägga i min 3:e maskin. Kan bara tvätta två åt gången och har 7 mattor. Sen torktumla dom också. Men är klar medalla utom 1 bur.

Har ju 3 burar och ett tält med kanin på rummet. Tältet är syrrans problem. Men lär väl rengöra där med eftersom hon inte gör de :O :@.

Sen ska jag laga mat. Tänkte strimla kycklingfile, skålla madlar och koka ris. Sen blandra ihop det. Mums :)

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0