Uppsala

Ja idag har jag vart i Uppsala hela dagen. Åkte in 11.55. Gick till körskolan, hade lektion 13.10. Körde 80 min. Tyckte inte de gick bra. Men de enda jag skulle tänka på att att jag har sidospeglar som ska användas. Missade de ibland. Annars tyckte Magnus att de va bra. Rondellkörningen var han nöjd med :) Så uppkörning på tisdag :O Läskigt som fan.

Sen träffade jag Victoria utanför Åhlens. Vi gick till Max och åt eftersom jag inte hade ätit nått på hela dagen. Sen åkte vi ut till gränby. Träffade Camilla som gick på Jälla med oss. Eller jag bytte ju klass sen. Hon väntar barn :O Anna Lundqvist väntar barn och sen Sara också :O Skit lixom. Verkar som alla skaffar barn nu.

Köpte lite smått på Gränby, måste tänka på att spara pengar. Sen åkte vi hem. Höll på att krocka med bussen i korsningen kungsgatan/vaksalagatan. De va med stadsbussen.

Hemma sen ett par timmar tillbaka nu. Åt våfflor (äckligt) med glass och grädde. Lillan och jag ska lägga ansiktsmask snart. Ska mata ninungarna också :P

Juste på söndag kommer en kvinna som ska lägga makeup på oss tjejer här hemma. Hon håller på med en bok så hon ska ta före och efterbilder. Först ska hon tvätta våra ansikten :O Läskigt. Jag vill inte vara med i en bok :O. Iaf får man välja om man vill ha vardag eller kvällsmakeup.  Får se hur de blir.

Imorgon ska jag, mamma, pappa och Simon till Åland. Eckerölinjen. Inte kul när man inte har nå pengar. Ska iaf få köra ^^

Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0