Teori :D

Klarade teoriprovet idag. 55 poäng fick jag och man skulle ha minst 52. Förra gången fick jag 49. Lite synd att man inte har nån att fira sånt här med. Folk verkar måttligt intresserade. Sen åkte jag hem och in igen 1 timme senare. Gick till körskolan och sa att jag klarade mig :D

Medan jag väntade på att Bea skulle sluta vid 15.30 så gick jag till Darkwell och beställde tid. Så på måndag kl 16.40 blir de ett till hål. Var säger jag inte. Den som lever får se. Svårläkt är det iaf.

Sen åkte vi hem. Har vart ute hos kaninerna och rengjort allt. Fy satan va tungt. Borstade Cherry som fäller galet mycket nu. Nu ska jag dock sova. Ska upp 06.00 imorn, uppkörning 08.15 :D
Kommentarer
Postat av: Frida

ÅHH va kul, GRATTIS GRATTIS! Och lycka till idag nu då, jag håller tummarna! :)

2009-03-19 @ 07:11:57 | URL: http://frida900324.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0