Bion igårkväll/natt

New moon var så bra! Åhh. Tog evigheter innan vi fick komma in på bion. Innan dess lyckades min bil få mig att vända tillbaka hem efter halva vägen, byta bil till mammas, åka tillbaka mot Uppsala. Hämta Bea och Robert + bror i Sävja. In till uppsala central, hämta Lillan, köra som en jävla galning på kungsgatan, (jag vann nästan ^^) ut till Flogsta 23.00, köpa godis, in till stan igen, parkera vid ån och sen gå till bion.

Lillans kompis trodde han skulle slå mig med sin bil ;) HAHAHA. Nästa gång läs bak på bilen, de står TURBO där ;) Sen var ju han liiite dum i huvudet och gasade om innan en rondell och drog förbi polishuset i en vansinnig fart. Ajaj.

Bion slutade 02.30, skjutsade hem Robert och åkte hem med syrrorna. Dom sov nästan hela vägen hem. Kul barn. Somnade efter 05.00 nån gång.

Upp 11 igen. Skriva en lista på vad som måste köpas till bilen, lilla älskningen är trasig. Pappa och jag åkte in till stan sen för att köpa alla delarna. Tändstift, luftfilter, olja och oljefilter. Så imorn ska allt de bytas.

Nu ska jag ner och kolla på tv.

Bye.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0