Ett skolarbete klart.

Nu är ett uppdrag från naturkunskap B klar för inlämning. Ska bara kolla igenom en sista gång sen skicka in det. Skönt.

Skolarbete större delen av dagen faktiskt. Identifiera stärkelse och protein för hela slanten. Fy fan va tråkigt. Hoppas jag blir godkänd på den delen iaf.

Sitter ensam uppe nu. Bea kommer hem när som helst hoppas jag. Kanske ska möta henne? Får se om jag hinner.

Imorn ska jag in till Uppsala. Ska köpa torv och farsdagpresent. Kanske julklappar? Börjar bli dags för det.

Och vem har bokat premiärbiljetter till New Moon ;) Kl 23.59 den 20/11 blir det lite Twilight :D Jag, Lillan, Bea och Robert ska gå. Nice. Haha. Lillan och jag är biofreaks. Vet inte hur många filmer vi har sett iår. Rekord i vilket fall som helst.

Lyssnar på lite musik nu. Bea är hemma om 10 min typ. Ringde och frågade (a)

Inatt var jag vaken till 04.00. Opps. Gjorde pärlarmband med Bea. Sen gick hon och då läste jag och kollade på tv. Ikväll ska jag sova lite tidigare. Har en Marabou vinter uppr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0