God morgon.

Gick upp vid 10.15. Är sååå trött så skulle kunna sova till i eftermiddag nån gång. Men det går ju inte. Ändå gick jag och la mig rätt tidigt. Sen har jag ont i kroppen, riktigt värker överallt. Pappa har lika så han ska till läkaren imorn. Dom tror att det kan vara fästingbett. Jippi för har fått två i sommar och båda resulterade i två hål som fortfarande är röda och fula.

Även fast man mår skit måste jag fixa saker. Som burarna till exempel. Ska rengöra den mindre idag och flytta in hanarna. Det är sjukt trångt inne i garaget så måste få ut lite saker. Målar inte den mindre nu utan väntar med det så kan dom flytta in direkt.

Det blåser sjukt mycket ute. Inte kul. Nu ska jag klä på mig målarkläderna och pysa ut.

Bye!
Kommentarer
Postat av: Frida

Har du en röd ring runt bettet/betten? Då är det boleria :(

2009-11-02 @ 17:46:48 | URL: http://frida900324.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0