Här igen.

Var ute 2½ timme och fixade hos kaninerna. Satte upp höhållarna i 3 burar, ska köpa 3 till sen när jag får pengar. Vart superbra. Sen rengjorde jag 5/6 burar. Bullen och Krypton tar jag imorn. Småfixade en hel del annat också, sen städade upp efter mig.

Gick in och fikade farsdagcupcakes. Bakade cupcakes med vanilj och hallon. Fyllde dom med citronfromage inuti och la en vit chokladfrosting ovanpå. Sen på med lite jordgubbsströssel. Blev rätt bra iaf :)

Kollade nyss på hål i väggen. Sen busade Tim med oss en stund. Nu ligger han och sover på min fot. Casper ligger på sin bädd 2 m bort ^^

Ska lägga in korten från kameran. 170 st. Kanske lägger upp några sen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0