Nya kaninburar ;)

Var till Västerås med pappa och Simon idag och hämtade hem mina två 3-facksburar. 600 kr för båda och fick med en 1-facksbur och en innebur på köpet :D Haha och jag som bara behöver 1 st 3-fackare ^^ Men kan ha saker i några fack ^^ Sen kan den ju stå tom tills jag behöver den. Smaaaart.

Måtten på den större buren är 195 cm hög, 120 cm lång och 60 cm djup. Höjden i varje fack har jag inte mätt än. Den andra har samma mått förrutom att den är 95 cm lång. Inneburen är pytteliten så har tänkt ha den som transportbur och städbur. Sista buren vet jag inte måtten på men den är rätt stor.

Men jag är supernöjd över att jag hittade burarna! Blocket is the shit.

Nackdelen är att burarna inte var riktigt rengjorda eller målade så får göra det själv. 2 fack är rengjorda nu och 1 är målat med första lagret. Blev en aprikos färg. I botten på alla burarna har dom satt fast en gummimatta :D

Imorn ska jag fortsätta med rengöringen. Hoppas bli klar med ena 3-fackaren.

Bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0