Spotify

Lyssnar på disneymusik ^^ Mesta är ju på engelska och de är inte alls lika bra som dom svenska!

Idag har jag inte gjort typ nått. Slet ut min garderob för att fixa lådorna som är heeelt fuckade. Nu funkar dom bättre. Ska jag bara lägga in kläderna igen. Sen ska jag dammsuga och torka golven. Vill fortfarande möblera om men de funkar inte så bra härinne. Skitrum. Sen saknar jag nån att dela rum med. Har nästan alltid delat rum med nån av syskonen, sover mycket bättre då. Men senaste året har jag haft eget rum. Men kan inte riktigt slappna av då. Lillan bodde här inne för nån månad sen :) De va mys.

Hur ska de gå att flytta hemifrån då?! Ojojoj.

5 dagar kvar till New moon ;) Nått att längta till. Har fönstret öppet nu förresten, iskallt i rummet.

Dammsugaren kallar. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0