Tim och kampen om morrhåren

Tims små morrhår skulle bort nu igen för att få ett lite elegantare utseende eller vad man ska säga. Timmy gillar inte att man klipper bort dom, det kittlar ju. Så vi passar på när han sover ^^ Han sover jämt djupt så nästan inga problem.

Men han sover ju oftast på sidan, dvs att jag bara kan klippa en sida åt gången, vänder man på honom så vaknar han till, ser saxen och då är de kört. Han vet vad dom små jävlarna gör. Iaf för några dagar sen låg han och sov inne hos mig, klipp klipp och en massa mer klipp så var han fin. Passade på att klippa i örat också. Blev förvånansvärt bra.

Sen idag låg syrran i min säng med Tim som halvsover. Så la hans öra över ögat och började klippa, smekte och klippte några till. Blev till och med snyggare den här gången. Så nu är han fin, ska bara ta örat också men då vaknade han.

Nu är han nere och skäller på nått ute, tror det är pappa han skäller på, han tvättar bilen. Igår tränade mamma och jag på att kolla hans tänder nogrannt och ställa upp honom utan en massa flams. Gick rätt bra. Tränade lite hopp igår också. Inkallningen går fint, fast det beror på vem i familjen som ropar ^^

Lillan sover i min säng nu ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0