Utedag.

Vaknade hyfsat tidigt idag. Kollade ut och såg att det var SOOOL :D Inte mycket men lite är bättre än inget. Blev piggare direkt. Slängde i mig en macka och gick ut till kaninerna. Städade ur blåa buren och plockade bort höet som hade ramlat ner. Sopade golvet, satte upp en skruv för handdukar, böjde till ett högaller och skruvade upp den i en bur. Gav mat och bytte vatten. Sen gick jag ut.

Tvättade bilen ;) Nu är den reen. Och nyvaxad såklart. Haha. Besiktningen på torsdag. Tror att den inte kommer gå igenom tyvärr. Slår vad om att bjälkarna måste svetsas. Får bli ett senare problem. Bromsarna är prima så det ska dom inte kunna klaga på. Avgassystemet är 2 år gammalt så de ska nog hålla. Håller tummarna!

Hämtade Simon från skolan. Sen hjälpte pappa mig att bära in alla saker i garaget. Vinterförvaring. Rengjorde inneburarna och ställde in dom också. Vid det laget var det mörkt ute. Flyttade Liva till den blåa buren och småttingarna till nedersta facket. Blev bättre.

Nu är det mat. Kycklingfile tyckte jag mig höra. Gott.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0