20/10

Fick en kallelse till Akademiskas ögonklinik :O Var tvungen att ringa dit och kolla vad det var för nått. Har inga problem med ögonen...

Fick uppge telefonnummer, 30 min senare ringde dom upp. Var tydligen en återkoll för en undersökning jag gjorde 2006 där dom kollade upp hur det såg ut bakom ögonen. Hade mycket huvudvärk då. Men inget hittades. Så nu ska jag göra om skiten igen :( Dom häller en vätska i ögonen som svider förjävligt. Pupillen växer så istället för blåa ögon får jag svarta ett tag. Får inte heller köra bil för man blir väldigt känslig för ljus så mamma måste köra mig dit :S Usch.

Åt nyss en satsumas. Mycket god. Annars har jag pluggat Naturkunskap A. Ska läsa 60 sidor snart. Fy fy. Städade rummet igårkväll/natt. Haha. Men nu är det rent som satan.

Hittade en kaninbur på annons som jag har mailat på :) 3 burar ovanpå varandra. Hoppas den finns kvar. Inte så jättefin men med lite färg kan den bli bra. Billig var den iaf :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0