Dagen

Jag är inte säker på vad jag ska göra idag. Skolarbete är ju givet. Sen en promenad med Tim och kanske Casper. Det är jobbigt att gå med båda. Casper ska bara nosa och Tim vill leka. Så kopplen trasslar ihop sig. Sen håller Casper ett högt tempo så Tim måste springa om han ska hänga med.

Lillan och jag gick en promenad igår. Hela vägen fram till våla. Tim hade säkert orkat mer men han ska ju inte bli trött. Jag hade bara klänning och en tröja så frös lite ^^ Mötte Viggo, Tims favorit. Lite lek blev det allt. Sen fick båda gå lösa större delen av vägen hem. Tyvärr hann det bli rätt mörkt innan vi var hemma och Tim är mörkrädd. Han tappar koncentrationen och vill hem så fort som möjligt. Vet inte hur jag ska träna på de.

Nej jag ska dra på mig mjukisbyxor och dra iväg med hundarna.

Vore kul med en valp/hundträff framme i Östervåla. Vet att det finns minst 4 valpar i Tims storlek. Mindre är kanske inte så lämpligt för Tim ^^ Behöver ju inte vara valpar heller utan snälla vuxna går ju bra. Huvudsaken är den sociala biten. Den Casper missade som unghund. Undrar om det finns nått inhägnat område som skulle passa? Vet att det fanns en promenadgrupp förrut men tror inte den är igång längre. Kanske skulle sätta upp lapp på affärerna?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0