Flickvänner från förr

Filmen var helt okej, inte superbra men inte heller dålig. Dricker monster nu så lär ju inte kunna sova på ett par timmar. Smaaart Madeleine! Ska sminka av mig nu. Kliar i ögonen.

2/3 katter ligger i min säng och sover. Får se om Tissen kommer upp också. Casper ligger på golvet och sover. Min eviga skugga. Men nu får han sova uppe... Tim sover inne hos mamma och pappa. Tidigt som tusan på morgonen går Casper och skrapar på dörren så Tim vaknar = då måste han ut fort fort = mamma blir tokig. Så för några veckor sen sa hon åt mig att bädda åt Casper uppe hos mig ;)

Marcus kollar på film i tjejernas rum med två kompisar. Robin och Nisse. Kom inte ihåg vad Nisse hette så kallade honom för Pelle ^^ Wii.

Jag känner hur energidrycken sätter in, om 30 min kommer jag klättra på väggarna.

Btw har ni märkt att jag skriver otroligt mycket blogg? Ibland är de ju 4 inlägg om dagen för tusan. Jag är stolt över mig själv.

Nu ska jag fortsätta sätta upp kort!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0