Mamma, jag och akuten.

Jag satt och höll på med skolarbete mitt på dagen. Mamma och pappa kommer hem från vårdcentralen där mamma hade tid idag. Hon fick akutremiss till Akademiska i Uppsala :/ Värsta var ju att pappa skulle till Tierp med Simon som hade tid där på vårdcentralen. (Bea var till Akademiska tidigare på dagen!) Så jag fick dra på mig lite bättre kläder och köra mamma in till akuten. Jippi. Fick köra skitförsiktigt för alla gupp gjorde att ryggen smärtade :(.

Men ibland har man flyt. Kom in vid 15.00 eller nått sånt. 17.30 åkte vi därifrån med recept på bästa smärtstillande dom kunde erbjuda. Lätt diskbråck blev diagnosen. Hoppas det blir bättre snart.

Ingen kul kväll igårkväll. Fy fan säger jag bara.

Har bestämt mig för att ordna lite saker!
Kommentarer
Postat av: Liselotte,mamma till Lilly

Hejsan gumman. Jobbigt med din mamma. Japp, det är superskönt. Så nu får du komma & hälsa på i nya huset istället. Kommer nu bo i det gröna huset berdvid stenborgs =) Vi bodde på torggatan 8B i tierp =) KRAMAR!!!!!!!

2009-10-02 @ 00:41:21 | URL: http://liselotteloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0