Måndag

Och där var den helgen borta. Tiden går sjukt fort.

Idag har jag och Bea vart ensamma. Mamma, pappa och Marcus var till akkis. Marcus hade återkoll av hjärtat.

Bea och jag var till Gäddviken med Casper och Tim. Båda badade :P Hem och torka dom sen. Åka och hämta Simon från skolan. Hem och städa lite. Svära över den där jävla dammsugaren... Dyyyyra jävla skit.

Nu kollar jag till Hells kitchen, vill möblera om i mitt rum men vet inte hur. Sängen är så stor att den inte får plats på nått annat ställe. Sugigt. Sen har jag en stor hylla som måste stå där den står. Skittråkigt. Men ska lösa det ;)

Var nyss ner och åt mat. Nu ska jag kolla klart på det här avsnittet sen ska jag börja dona.

Pengar på fredag. Då ska jag lägga undan 1000 kr till en ny grej :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0