Nattugglan

Ajaj jag har vänt på dygnet. Sitter ensam uppe nu. Bea är hos Robert och Lillan träffar en kille ^^. NÄSTA GÅNG KAN DU VÄL SVARA PÅ MINA SMS!

Iaf. Jag har spelat lite på kvällen. Nästan stickat klart halsduken jag började på förra hösten (a) Glömde bort den lite. Men nu ska jag sticka kanske 30 cm till och fästa fransarna sen är den klar :D. Grön, blå och lila är den. Snyggast halsduken hittills. Förrutom den jag gjorde i vitt ullgarn med tunna trådar av färg. Den var grymt snygg. Men mamma råkade få med den i tvättmaskinen :( Dvs den blev heeelt förstörd och de garnet fanns inte kvar längre. Som jag slet med dessa enorma stickor...

Jaja. Imorn ska Tims uppfödare komma. Funderar på hur hon ska lyckas trimma Tim som är så vild? Ska bli spännande.

Juste cyklade till våla med Simon på kvällen. Postade två brev sen åkte vi hem.

Men nu ska jag nog sova. Ska tvätta ansiktet och borsta tänderna först. Sen blir det lite AP såklart.

Godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0