Pigg som en mört.

Klockan är 00.40. Jag och lillan är uppe fortfarande. Jag spelar Café World och hon pluggar ;) Borde kanske sova. Men palla det. Juste Casper ligger här också. Senaste månaderna har han var i mitt rum på kvällarna. Mamma vill att han ska ligga nere ifall det är nån på gården (som inte ska vara här, aka. inbrottstjuv). Har hänt 3 gånger under dom 12 år vi har bott här. Första gången slog dom sönder en bilruta och snodde stereo. Andra gången försökte dom ta släpkärran (Den var låst ;)). Tredje gången gick dom bara omkring på gården.

Spännande info va?! ;)

Jag har städat lite här inatt. Plockade upp kläder och slängde skräp. Sen har jag plockat bort undersidan av datorn och dammsugit bort hår och damm. Nu är den snabb.

Nu ska jag fortsätta med CW :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0