Söndag

Dagen bara susar förbi. Skittråkigt ju. Har inte gjort nått vettigt idag alls :(

Fixat kaninerna och gosat lite extra med hanarna. Rastat Tim då och då. Han har börjat skrapa på dörren med ena tassen när han vill ut. Kanske inte det bästa eftersom dörren är målad men allt är bättre än att han kissar inne.

Hittade 3 kusiner på facebook idag :) Saknar att ha en släkt som man har kontakt med. Skulle ju vara kul att ha en mormor att hälsa på. Men sån tur har man inte. Blir så sur på alla som klagar på släkten. Var glada att ni har nån för fan! På mammas sida har jag träffat min moster bara, har 3 mostrar och en morbror har jag för mig. Sen alla kusiner också som jag inte har sett på 5 år minst. Jävligt kul.

Nu ska jag kolla på animal planet. Läsa lite kanske.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0