Tack och hejdå typ.

Vet fan inte vem man kan lita på? Uppenbarligen ingen och de är jävligt kul. Bryr mig inte längre för allt folk säger är bara spel för gallerierna. Man ska aldrig visa sina svaga sidor.

Spelade När & fjärran med mamma, pappa och syrrorna ikväll, fick det för kanske 4 år sen i julklapp och det här är 2:a gången som vi spelar :P Pappa vann såklart, mamma tvåa och jag kom trea. Flickorna spelade tillsammans men förlorade ändå.

Annars idag har jag inte gjort nått, vart ute med Tim två gånger i stormen. Usch fyfan va kallt. Pysslat lite med kaninerna, hanterat och matat. Gjort köttbullar. Skjutsat Marcus till Ruben, hämtat honom där sen också. Haha...

Marcus kom hem för en stund sen, lite rund under fötterna (a) Han köpte en ny moppe igår. Ser inte ut som en men ändå. Jag är sugen på att köpa en ny bil... Hittade en fräsch rosa bil som jag gärna skulle ha. Men måste sälja golfen först då.

Nu ska jag nog sova. Ska se om det är nått kul på AP först. Imorn ska det bakas bröd :) På söndag ska pappa stycka. 4 tjurar och 4 älgkalvar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0