Träffade Evelina idag

Jag är en idiot oftast. Tur att Evelina törs prata.

Vi har inte träffats på måånga veckor. Men idag frågade hon om jag ville träffas. Och de är jag glad för. För jag har saknat att prata med henne. Hon är lite galen ibland men sånt får man ta ;)

Vi var till ams.. lite problem där med datorerna. Sen åkte vi till Granngården. Jag köpte 2 saker bara! Kaningodis och hundkex. Åkte mot Patrik. Jävlar klockan är 15.05 och vi skulle vara i björlinge 15.20. Hem till Patrik fort som attans, hämta Emo (hennes ena kanin, Ayodeles bror för övrigt). Åka fort på E4:an till veterinären. Var där ett tag. Hoppas Emosen blir bättre! Åkte tillbaka till Uppsala. Lämnade Emo. Sen åkte jag iväg med Evve i sin bil bakom. Hon skulle till stallet. Jag skulle hem. Fast kom på att jag hade glömt bort kaninmaten så fick åka tillbaka till granngården. Köpte Kraft groov 90. Sen åkte jag hem. Svängde förbi Willys och köpte te :D

Hem och åt wok med kyckling. Sjukt gott! Ut till kaninerna och fixade. Är nöjd med hur det ser ut där nu. Välordnat och hanarna har framförallt fått rymningssäkra burar! Kraften var väldigt populär. Hela tunnan vart superfull. Bra de. Får se hur länge det räcker.

Nu ska jag betala bilförsäkringen. Puckon... Sen ska jag bleka tänderna.

Har inte hunnit göra nått med Tim idag. Bara en massa gos och pussar. Han bits inte lika mycket nu. Mycket pussande istället. Jag är så kär i honom. Jag lovar att jag ska ha en EGEN Engelsk springerspaniel i framtiden. En leverfärgad för det är så sjuuukt snyggt. Tims mamma Jippi är leverfärgad och vacker som få. Kolla hemsidan så får ni se! http://www.freewebs.com/svingelskogens/

Även Tim är med där! Lite kul är att Tim och Casper är född på samma dag men 8 år mellan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0