Eckerö idag. Självinstinkt.

Pappa och jag åkte till Eckerö idag. Var rätt kul. Körde hem sen, trött.

Har nyss målat naglarna. Silver med mycket glitter.

Skönt det vore att flytta härifrån. Har helt tappat kontakten med alla så inget håller mig kvar längre. Antar att mycket är mitt fel. Behöver en ny start, ett nytt liv. Satt och kollade på bilder från sommaren. Då var jag glad. Ett tag... Nu är jag sällan glad längre. Saknar på många sätt det som en gång var.

Sommaren bröt på många sätt ner mitt självförtroende. Ni andra kanske har gott om det men mitt har aldrig vart bra, har jämt fått höra hur värdelös och misslyckad jag är. Gymnasiet var nog en av mina bästa tider. Sen gick allt rakt åt helvete. Nu är de som det är. Jag försöker klara varje dag för sig.

Så ett nytt liv vore nått för mig. Nya människor som från början säger vad dom tycker, inte lurar en totalt. Nu ska jag nog sova. Imorn ska jag allvarligt fundera på hur jag ska göra med kaninerna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0