Grattis lillasyster <3

Idag blev syster liten 18 år gammal! Men bara på pappret för i sinnet är hon fortfarande 16 år. Jag får inte pengar förrens på fredag så var ju lite dumt. Men mamma lånade ut pengar så jag kunde köpa nått. Blev en grå/vit långtröja från Vila. Hennes favoritaffär. Tror hon blev rätt glad. Sen fick hon 60 min massage inne i Uppsala när hon vill.

Hon hade sina 3 närmsta kompisar här idag, Sumaya, Bella och Micka. Haha. Av Bella fick hon en guldfisk :O Internt skämt tydligen. Så den bor i vårt akvarium nu och heter Oliver. Till mat åt vi sallad med kyckling, räkor eller skinka. Eller allt som jag åt ;) Gott!

Tårtan var en maffig chokladtårta med peanut butterfrosting. God men lite väl häftig.

Var inne i Uppsala idag med mamma och pappa. Rätt kul. Pappa var på möte medan mamma och jag for omkring på Gränby centrum. När vi står på Lagerhouse går brandlarmet :O Fick gå ut i korridoren medan alla butiker stänger igen. Lite skoj sådär. Men 10 min senare är det konstaterat att det var falsk alarm och vi kan fortsätta leta present. Hittade dock inte vad jag sökte.

Hemma vid 16.00. En liten valp vid namn Tim gör glädjerusningar runt runt och biter i oss. Helgen var lite av en smekmånad. Nu är han vild och jobbig. Biter jättehårt när han blir glad. Hoppas de blir bättre snart. Han har lärt sig sitt namn rätt bra nu och nej börjar sitta också. Skönt! Idag är han 14 veckor och 3 dagar gammal.

Nu ska jag plocka in Bullen och Krypton i deras bur och spela lite mer spel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0