Ordningen är återställd.

Nu är bloggen lite mer normal :) Får se vad jag gör med den sen. Nu på kvällen åkte pappa och jag till en av brorsans kompisar och hämtade en tv och en hörnsoffa. Tv:n är 42 tum tror jag, väger närmare 100 kg för den har tillhörande ställning med högtalare. Riktigt stort as. Och den bar vi upp till övervåningen, pappa, jag och robert. Haha fy fan säger jag bara. Armarna värker rätt bra nu, fick gå bakom och hålla upp hela skiten. Tur att man är rätt stark.

Sen soffan då... den är i läder och grön! Haha. Men superskön. Står inne hos tjejerna. Fast tydligen skulle Bea få den :O När de var jag som tvingade pappa och ta den. Skulle bara ha tv:n från början.

Mamma fick damp på mig och skrek att jag skulle flytta. Visst, får väl flytta till morgongåva eller nått sånt då. En 2:a där kostar runt 100 000.

Jag är hungrig som stryk. Ska ner och gosa med Tim. Han ska till veterinären imorgon :) Får se om jag får följa med mamma eller inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0