Söndag.

Det är sol och underbar ute. Satt på gräsmattan i några min med Simon. Casper och Tim sprang runt och lekte. Helt underbart att Casper har accepterat Tim nu. Fortfarande är de lite morr när Tim snor Caspers saker. Som idag när Casper hade hittat en fin pinne som han låg och tuggade på. Rätt som de var sprang Tim fram och tog pinnen ut munnen på Casper. Oops. Första gången gick bra, sen skulle Tim försöka igen. Då sa Casper ifrån.

Mamma var även dum nog att lämna dörren öppen när jag åt frukost. Hon sa sen att hon inte trodde att Tim går ut själv. För när jag hade ätit klart och skulle gå upp ser jag att dörren är öppen och inga hundar är inne. Går ut och får syn på Casper gående längst den mindre av båda vägarna... med Tim skuttande i full fart runt honom!

Tim går inte ut själv men de gör Casper. Och Tim följer oftast med Casper i huset och utomhus. Så då är de klart att han följer med ut på vägen också. Båda superglada på egen promenad. Inte bra. Så bättre koll på dörren!

Funderar på en cykeltur idag också! Kanske nån ur familjen som vill med? :P Vi får se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0