270 inlägg!

Hehe såg precis att jag har lagt upp 269 inlägg innan det här! Så här kommer ett till bara för att :D Vet inte riktigt vad jag ska skriva dock. Lyssnar på musik nu, skriver med några på msn. Nacken värker och jag är hungrig. Jag är gnällig... Haha. Nej men känner mig glad och flummig mest hela tiden.

Where´s my angel - Metro Station = <3

Har annars ett litet problem. Min mobil stänger av sig själv såfort man vänder eller skakar på den. Och om den är på utan att man gör nått med den! Garantin har gått ut men har abonnemang kvar hos Telenor till augusti. Vill för allt i världen inte ha kvar telenor....

Annars hade det vart lätt att bara förlänga och få en ny mobil. Men vill ha halebop. Men samtidigt behöver jag verkligen en ny mobil. Så vet inte hur jag ska göra faktiskt. Förlänga ett år till och ta en gammal mobil och ha ett halebop kontantkort? De är mottagningen som jag inte är nöjd med. Men samtidigt, hur ofta är jag på såna ställen där de inte funkar?

Ska kolla upp vad jag kan göra nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0