Brödbak

Simon låg i min säng och sov den lilla murveln! Dessutom tog han ut Jinx mitt i natten för att sen lägga sig och kolla på tv. Klockan var 02.30 när han kom in :( Iaf så somnade han i sängen och glömde bort kaninen. Kaninen låg mest och sov på min kudde. Efter ett tag skulle jag ta in kaninen, och får se att han har kissat på mitt lakan :( Väcker Simon och skäller på honom.

Var vaken en stund till bara, sen somnade jag och sov lite för länge. Mamma kom in och väckte mig. Åt frukost sen börjde vi baka bröd. 2 degar av brödkakor och 1 sats dinkelfruktbröd :) Namnam.

Har även hunnit med att åka fram till affären och handla bakplåtspapper och tvärbromsat för rådjuren. Har 5 st rådjur som varje dag passerar över grannens gård för att äta på åkern på andra sidan vägen. Ett under att ingen av dom blitt överkörd än!

Nu kom ett lass med ved igen :( Börjar bli rätt skapligt mycket på gårn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0