Cykeltur

Vaknade imorse och var lite halvseg, sov en stund till. Käkade lunch vilket bestod av en apelsin. Kollade ut och bestämde mig för att de skulle cyklas! Sol, bar mark och vindstilla. Kan inte bli bättre ju.

Pumpade min cykel som jag köpte förra året ^^ Har knappt cyklat nått på den. Pumpade mammas en cykel för fick med mig syster liten också. Blev en vända på 14 km, lagom att börja med :D

Kommer hem 17.30 och mamma börjar direkt att klaga. Fräser ifrån och går upp på rummet. Pappa kommer efter och har ett jävla ordutbyte med honom. Hoppar över maten. Mamma kommer upp sen och jävlar mig vad de bråkas. Tycker inte att dom har nån som helst anledning att gå igenom mitt rum när jag är borta! Men de tyckte dom.

Är numera inte välkommen att äta av deras mat.... Ehm, ska bli kul dehär. Har dom där påsarna med måltidsersättning kvar sen förra sommaren, har 12 påsar. Om jag tar en om dagen kan jag hålla mig borta i 12 dagar. Normal dagsdos på bara såna är 5 påsar. Tjoho vad jag kommer vara låg. Kanske skulle investera lite pengar i frukt eller nått. Nog för att jag äter lite om dagarna men kommer nog inte må såå bra på så lite. Kanske skulle köra lite cykling varje dag? Nån timme sådär. Skitbra ju.

Jaja vi får se hur de blir. Nu ska jag göra nått annat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0