Filmkväll med bror

Igår kollade jag och Marcus på Avatar, han hade inte sett den och för mig blev de min tredje gång. Gillar den även om de inte slår lika högt att kolla på datorn som att kolla på bio i 3D ;) Efter den va slut, strax efter 00 så gick jag upp och la mig. Kollade chatten och msn lite men inga som var direkt pratglada så gav upp. La mig och lyssnade på en låt 3 gånger på raden. Värsta är att jag inte har en aning om vad låten heter :( Står bara spår 3. Måste leta! Älskar den just nu.

Juste fick även köra Lillan till en kompis mitt ute i ingenstans vid åtta. Först hämtade vi upp Simon. Tim skulle tydligen åka med enligt mamma, stackars hund! Vägen vi åkte på är inte direkt rakt fram ^^ Men han vänjer sig och la sig ner sen och kikade genom luckan i baksätet.

Nu tänkte jag gå ut, har legat och läst i svenska B boken. Sämst! Ska trava lite ved och antagligen tvätta och vaxa min bil. Hoppas regnet håller sig borta.








Saknar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0